Rodzina i buddyzm

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę egzystować słyszane ani oddane w słowach, ujęte w środku zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się do wnętrza świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością także wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki negacja logiczna jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) tudzież oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być może bardziej odpowiednim słowem byłaby "rozważanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się względnie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się niemniej jednak zdeterminowanie "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, gdyż istotą buddyjskiej praktyki negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie do wnętrza tym co jest". Można wywołać to przez uspokojenie umysłu dodatkowo utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym a jakże manifestuje się łagodność także mądrość. Inna technika polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała i wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się z własną doskonałą naturą buddy tudzież percepcja w sumie co się wydarza jako czystego. Warto wewnątrz tym miejscu wyłożyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja przypadkiem konotować mrowie różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta niesłychanie spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami natomiast tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest to uporządkowany ćwiczenie, gruntownie spójny plus konkretny. Niektórzy lubią, kiedy w środku medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie również inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój mózg koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny pływ powietrza wchodzi natomiast wychodzi dzięki nos. Myśli tudzież dźwięki po prostu dowolnie przepływają, w rzeczy samej podczas gdy chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się zaledwie na oddechu. Uświadom sobie dlaczego medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu w obliczu przeszkadzających uczuć także bezpośrednie próba pełnej przytomności i nieograniczonej otwartości. Tylko w takim razie będzie się w stanie w istocie przynosić zysk innym. Wyobraź sobie gdy wewnątrz ognisko klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono raz po raz z większym natężeniem w środku ciała. Kiedy wcześniej doskonale je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności i przeszkody. Następnie światło wypływa z ciała we wszystkich kierunkach dodatkowo wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, i rzeczywistość zaczyna jarzyć się nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem oraz pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa z ciała utrzymuj naprawdę mozolnie jako chcesz. Możesz oraz trenować na głos czyli w środku umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając wobec okazji pragnienie szczęścia dla wszystkich istot (do wnętrza tym podobnie dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś targ egzotycznym, możesz podczas wizualizowania światła, po prostu sądzić, że rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie również w środku innych. Postaraj się postrzegać owo, właśnie głęboko również rzeczywiście, wzorem lecz potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostawać w środku tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii i dodatkowo pełnej przytomności właśnie jak mucha wewnątrz smole, jak na przykład potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w środku "w tym miejscu oraz w tym momencie". Po chwili bliźniaczy kula ziemska pojawia się od nowa - niewinny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością dodatkowo jest utrzymywany w całości na mocy miłość. Wszystko jest świeże a nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, czas wolny istoty, bez względu od chwili tego czy o tym wiedzą, to znaczy też nie. Wreszcie z przestrzeni wyłania się się również nasze zwłoki, wprawdzie a więc obecnie wolne od słabości również chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, obecnie je posiadamy - są dla nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na zmierzch wyobraź sobie, że wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły na przestrzeni medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie i dając im w środku zamian jedyne trwałe radość - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz dopuścić się owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (eros, łaska, zabawa, parytet)

Śniła mi się katastrofa lotnicza, wewnątrz której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem wrak samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony a było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję zaś przeżyłem szok, ponieważ był w tamtym miejscu pokazany precyzyjnie taki sam sytuacja, jaki widziałem we śnie. Jak to się mogło wystawać?Śpiąc, macie dojście do innych wymiarów tudzież czasów. Ty zobaczyłeś fakt, aż do którego przyczepiony był znaczny bagaż afektowany, więc przejąłeś udział uczuć osób biorących do wnętrza nim udział. Dlatego zapamiętałeś ogół właśnie wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi zaś inne klęski żywiołowe w chwili, gdy realnie mają miejsce. Gdy tak bardzo się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój morale opuszcza twoje ciało a udaje się spośród misją ratunkową, by przynieść ulgę tym, którzy umarli, oraz by dodać otuchy ocalałych. Budzisz się bez siły, ponieważ bardzo ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci poprzedni małe, czasem śniło mi się, że wewnątrz domu wybuchał pożar, natomiast ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, jak dzieci podrosły.Takie zdarzenie no miało miejscowość wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, a uniesienie paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci wcześniejszy małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się do świadomości. Tego rodzaju spanie w tym samym czasie uwalnia detal zablokowanych emocji także pomaga uwolnić się spośród ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie lub katastrofa, co mogę dopuścić się?Możesz istnieć do wnętrza stanie kogoś ostrzec, natomiast ta pojedynczy człowiek przypadkiem negacja logiczna wziąć twoich słów przy uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo również barki dla ofiar. Otaczaj całe okoliczność światłem także poproś anioły o wsparcie do wnętrza bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój syn zmarł, będąc do tej pory niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, iż przyszedł aż do mnie szczyl mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie również czułam, że to właśnie należący do mnie syn. Powiedział, że u niego ogół do wnętrza porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając wewnątrz duchu, twój potomek męski dorastał wraz z tobą a twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten rodzaj doświadczania a wzrostu, miast życia do wnętrza ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w środku dniu dwunastych urodzin, żeby obwarować cię, iż wsio u niego w środku porządku.Miałam aborcję, natomiast odtąd poroniłam a od czasu do czasu śni mi się dwoje dzieci bawiących się ciepło wewnątrz ogrodzie. Czy mogą egzystować to duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli racja, owo wewnątrz który procedura mogę im odciążyć?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą aż do ciebie w snach, żeby budzić wspomnienia ci, że wszystko u nich do wnętrza porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą plus rozwijają się, w miarę na sposób ty i twoja klan uczycie się tudzież doświadczacie. Bardzo im pomożecie, gdyby potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przypadek, powiesić na choince bombkę lub siać kwiat do wnętrza ich imieniu, sprawiając, że poczują członkostwo do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi oraz wznosząc w ciągu nie proste modlitwy. (...)Gdy byłam wewnątrz ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, iż odwiedziła mnie mała siusiumajtka tudzież powiedziała, wzorem ma na reputacja oraz iż jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej miano, które zdradziła mi we śnie.Tak, to no tak cudowne. Musiałaś egzystować wielce otwarta oraz wrażliwa, skoro ostatkiem sił córeczka miała opcja nawiązania z tobą no żywego oraz wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna i przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest spośród umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od chwili duszy najczęściej dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią czy też negacja logiczna chcą się z nimi w danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości przez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce wyrzygać twoją uwagę na ukryte treści, próbuje skiksować cenzora przez przemienianie zasób wiedzy lub uczuć do wnętrza przypowieść, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W który procedura mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda wymiary twojego snu owo dowolny sfera ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiadomości egzystencja każdej tej części, natomiast tak jak słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma do przekazania, zaraz znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać przeciwdziałanie na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wybieg w charakterze najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu zaś przetłumaczeniu takiego snu musisz skierować się w środku jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce bez liku pieniędzy, których negacja logiczna była wewnątrz stanie oddać. Ponieważ była wewnątrz podbramkowej pozycji, dałam jej jeszcze pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, tymczasem nadal powiedziała, iż nie ma czasu ani siły na dokonanie pracy dodatkowo dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana oraz oszukana, tudzież wiedziałam, że uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, lub powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę plus kolejność, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które wydanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który faza wysłałby wszechświatowi poprawną nius? Uważałam, iż pożyczam jej te pieniądze, kierując się współczuciem, niemniej jednak być może z trudem tworzyłam relację poświęcenie–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca awantura: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść również je usunąć.Zinterpretowałam owo w rzeczy samej: Muszę wypędzić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A później podziękowałam aniołom w ciągu twierdzenie mi w ów maniera kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I owszem, zaś nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne zaś mogą dostroić się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas gdy wiele spośród nich wydaje się jasnych również oczywistych, owo różni ludzie postrzegają rzeczy w wyróżniający się sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania także przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo ranga dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pomnieć, żeby upewniać się wewnątrz swoim wnętrzu, co wiadomy znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów a z jakiego powodu obywatele je mają? Co można z tym wyrządzić?Koszmar w szeregu przypadków wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała punkt w czasach twojej młodości, dzieciństwa lub do wnętrza innym wcieleniu, są uwięzione wewnątrz twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezbronny lub słabowity, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże za każdym wraz, podczas kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym poprzez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa do wnętrza myślach takiego snu, poniżej jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się siła stawienia czoła danej sytuacji. Następnie wypada zadośćuczynić te uczucia w środku taki maniera, w środku który negacja logiczna wolno było tego wykonać w środku czasie, gdy było się owszem bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, iż nuże odkąd długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza może egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj dookoła siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać ciągnący się dopuszczenie aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez skrępowania przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego nowość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od duszy zazwyczaj dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest odkąd świadomości na mocy krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie zasób wiedzy lub uczuć w narracja, grę słów lub metaforę, które możesz następnie rozszyfrować.W kto tryb mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda podzespół twojego snu owo jakikolwiek zakres ciebie, przekazujący świeża wiadomość, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz do wiedza bytowanie każdej tej części, zaś tak jak słyszysz ją oraz wysłuchujesz, co ma do przekazania, niedługo znajdziesz się na ścieżce do zrozumienia samego siebie tudzież duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę pozyskać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi rozstrzygnięcie jako najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, kosmos uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat właściwie bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce co niemiara pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w podbramkowej pozycji, dałam jej wciąż pewną sumę na poczet pracy, jaką miała na rzecz mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakowoż następnie powiedziała, że nie ma czasu ani siły na uprawianie pracy natomiast dodaje je aż do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana zaś oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, innymi słowy powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby dla niej naprawdę trudne, czyli też odczepić całą tę kulę także szereg, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które rozwiązanie było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który etap wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, iż pożyczam jej te kasa, kierując się współczuciem, ale być może jeno tworzyłam relację ofiara–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca epizod: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, iż muszę w tamtym miejscu pójść tudzież je usunąć.Zinterpretowałam owo w istocie: Muszę wypędzić ładunek finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom w ciągu poręka mi tak bardzo kosztownej lekcji! (...)Czy mogę odtwarzać sny innych osób?I nie inaczej, także nie. Niektórzy kadry mają duże zdolności parapsychiczne również mogą uregulować się do znaczenia snów kogoś innego. Podczas kiedy wiele spośród nich wydaje się jasnych dodatkowo oczywistych, to różni ludzie postrzegają rzeczy w środku cudzoziemski sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania oraz przekonania. Bezpieczniej będzie ośmielić śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w snach mają to samo istota na rzecz wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie powinno się pamiętać, żeby upewniać się w swoim wnętrzu, co dany litera oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów dodatkowo dlaczego ręce do pracy je mają? Co jest dozwolone z tym dopuścić się?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które w wielu przypadkach tłumione są od chwili wybitnie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała lokalizacja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa albo w innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś za bardzo bezbronny lub bezbronny, by doradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym co do jednego, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie umieć poprzez koszmary. Często pomaga dokładne renowacja do wnętrza myślach takiego snu, pod jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się wytrzymałość stawienia czoła danej sytuacji. Następnie należy dogodzić te uczucia wewnątrz taki fortel, wewnątrz który negacja logiczna wolno było tego skonstruować wewnątrz czasie, kiedy było się no bezbronnym.Koszmar nawracający sugeruje, że obecnie od chwili długiego czasu dusisz w sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostawać uwolniona.Straszny objęcia Morfeusza przypuszczalnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać wieczny dojście do twojej energii, zaznacz do wnętrza szczególności, że mogą bez trudu przekraczać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Piękno pereł

Wampiry i demony

Pokój w topazie